Hoiame teid kursis uusimate juhtimistrendidega ja juhime tähelepanu sageli esinevatele probleemidele organisatsioonides.
Blog
Kuidas tekivad sinu firma fännid?
30. dets. 2019Panustad tohutuid töötunde tootearendusse, protsesside tõhustamisse ja turundusse ning lõpuks, kui kurnatult oma tööst maailmale teada annad, siis avastad, et tegelikult kedagi ei huvita. Neid ei huvita sellepärast, et sinu pakkumine ei inspireeri neid.
Loe edasiKuidas tööprotsesside automatiseerimine tekitab ebaefektiivsust?
30. dets. 2019Võtmeküsimus iga automatiseerimise projekti alustamisel on, mis on need tegevused, mida esmalt automatiseerida. Tüüpiline vastus on, et eelkõige ajamahukad ja rutiinsed tegevused. Aga kas alati nende tõhustamine annab ikka tegelikult efekti?
Loe edasiMillal on õige aeg käivitada ettevõtte päästmine?
7. juuli 2019Igal ettevõttel võib tekkida majanduslikke raskusi. Kuidas aga eristada need probleemid mida saab lahendada taktikaliste ümberkorraldustega kriisidest, mille puhul on vajalik käivitada päästmisoperatsioon? Kui on kindel veendumus, et probleemid on ajutised, kuid nende lahendamine võtab rohkem aega kui partnerite kannatus seda lubaks, siis võiks kaaluda ettevõtte saneerimise käivitamist.
Loe edasiKonsultant on ressurss, mitte sõltuvuse tekitaja
17. okt. 2017Kolumnist Veigo Kell kirjutas konsultantide väärtuspakkumisest minu arvates liiga ühekülgselt ja isegi halvustavalt kui väitis, et konsultandid viivad ettevõtetesse ühesuguseid ideid ja tekitavad sõltuvust. Olen ise praktiseerinud konsultandi ametit aastast 2001 ja konsulteerinud ca 200 ettevõtet ning samal ajal olen ise ka ettevõtja.
Loe edasiUus sõna juhtimises “FAP”
24. apr. 2016Oleme juba üle kuueteistkümne aasta teostanud ettevõtete analüüsi ja aidanud neid planeerimisel. Rohkem kui 200 ettevõtte analüüsi põhjal oleme loonud täiesti omanäolise mudeli nimega FAP (funktsionaalne arenguplaan). See mudel võimaldab ettevõtjal iseseisvalt teostada oma ettevõtte analüüsi ja saada üsna kiiresti visuaalne ülevaade firma hetkeseisust. Me oleme mudelit luues lähtunud põhimõttest, et juht ei peaks kutsuma konsultanti oma firma hetkeseisu hindamiseks. Seega töötab see ideaalselt eneseanalüüsi mudelina, kuid oleme saanud korduvalt tagasisidet, et erapooletu eksperdi poolt tehtud analüüs pakub üllatavaid leide ja mis kõige olulisem, soovitusi riskide maandamiseks ja arendustegevusteks.
Loe edasi